Przerwa na reklamę cz.2

Przerwa na reklamę cz.2

W pierwszym odcinku było troszkę przykładów wykorzystania kyudo jako “haczyka” przyciągającego uwagę lub mającego dać jakieś dobre skojarzenia. W tym odcinku będzie podobnie, ale skupimy się na tzw. spotach reklamowych (krótkich filmikach) wykorzystujących kyudo do podobnych celów. Okazuje się, że jest tego całkiem sporo 🙂 Część całkiem poważna, ale część z przymrużeniem oka.
Zatem miłego oglądania! I jak zwykle zachęcamy do zgłaszania własnych odkryć na temat “Kyudo w reklamach”.

Corolla (motoryzacja)

Canon (fotografia)

Nescafe (kawa)

Honda (motoryzacja)

Olympus (fotografia)

Nissin (soba instant)

Diamond Bright (kosmetyki)

DSG (marketing)

U-Can (edukacja)

Eyecity (soczewki)

Relansa (doradztwo biznesowe)

May Actors Academy (edukacja)

Daiwa House (budownictwo)

ANA (linie lotnicze)

Fukushima Minyu Shimbun (gazeta)

America Home Direct (ubezpieczenia)

Aizu Clan Nisshinkan (park rozrywki)

Sanin Cable Vision Marble (kablówka)

Meiji (czekolada)

Asahi Superdry (piwo)

Asia Pacific Telekom (5G)

Eyecity (back stage)

Nissan Skyline (samochody)

Na koniec jeszcze wyjątkowa pareczka. Oryginalna reklama firmy rekrutacyjnej TownWork i parodia zrobiona przez dwójkę kyudowych vlogerów – Yoshiki i Kaiza (polecam pooglądanie ich kanału na YouTube!)

TownWork (rekrutacja)

TownWork (parodia)